Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres dwóch lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  • Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
  • Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji, wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
  • Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem do naszego magazynu

Adres do zwrotów:

Zooki Wear
Działkowa 83/6
05-808 Parzniew

Zwroty

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak podając powód, pomożesz nam zebrać i wartościowe informacje i ulepszyć nasz sklep
  • Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku.
  • W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.
  • Jeśli zapłaciłeś kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do użytej karty.