Reklamacje oraz zwroty
REKLAMACJE
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres dwóch lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
- Formularz reklamacyjny, wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
- Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
- Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem do naszego magazynu na adres:
Zooki Wear
Działkowa 83/6
05-808 Parzniew
ZWROTY
- Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
- Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak podając powód pomożesz nam zebrać i wartościowe informacje i ulepszyć nasz sklep
- Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.
- Jeśli zapłaciłeś kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do użytej karty.
POBIERZ:
Wzór odstąpienia od umowy Wzór formularza reklamacyjnego